måndag 25 juni 2012

Ny vecka!

Jösses vad tiden går. Ny vecka och går på min andra semester vecka. Så härligt. Mycket prat om detta väder. Men skiter i det jag. Tar en dag i taget jag. Och njuter av varje dag oavsett väder.
Midsommar var vi ute med båten. Har haft solsken hela helgen! Jösses vad jag brände min rygg. Hualigen farligt! Är så känslig, måste hålla mig undan solen när den är som starkast under fm.
Annars så rullar livet på som det ska. Våran älskade Plura (leonberger) har omplaceras till underbara människor! Där får han bo och springa fritt som han bör få göra! Inga grannar tätt in på! Känns både ledsamt och tråkigt samtidigt! Men bara han får ha det bra så! Gubben.

Idag blir det att åka in till staden och shoppa lite till barnen (ungdomarna). Ny bikini till dottern och nya shorts till sonen. Dom växer ju som ogräs. Dottern blir 12 imorgon grabben 15 senare i år! Ja åren går! Har ljuvliga barn, så snälla och goa. Får alltid beröm av andra att dom är så trevliga. Så vi har väl lyckats bra då!!
Tror vi svänger in på min favvo loppis med idag!
http://www.rosengatan.nu/antikloppis.html
Hur mysigt som helst är det där!!
Några bilder från midsommar! MIn dotter i klänningen på andra bilden.
Fotograf Stig Pudas.


1 kommentar:

Iris // Alla dagars kaos sa...

Är också lite trött på allt vädersnack.. det är ju samma väder varje år, ibland regnar det och ibland är det soligt. Huvudsaken är att man är ledig och gör det bästa av tiden (det bästa är då inte att gnälla över regn..).

Oavsett väder är sommaren underbar, på grund av ledigheten och jordgubbarna helt enkelt :)

kram /iris