måndag 13 maj 2013

Intressant dag!

Ja det blev det. Ledig idag, men hade ett möte med en mycket trevlig kvinna. Som finns på vårat resurscentrum i stan. Om man är behov av att tex. prata om man har problem, inte mår bra. Deprimerad. Vi som jobbar inom kommunen får då gå dit gratis. 
Jag hade bokat en tid med henne. Men vi kom fram till att jag ska besöka hennes kollega istället. Då jag är i en sits, då jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Då pratar vi inom karriär, arbetslivet. Ska jag ta klivet eller inte...? Det är frågan. Jag vet nog svaret, men kan nog behöva en vägvisare! Spännande vilket fall!
Så undrar om det var därför jag blev så jäkla trött nu på em.?
Säkert därför.

Har fått lite inspiration att greja ute, göra det mysigt. Lite blommor några uteplatser. Har inte alls varit det förr. Kommer det med åldern tro?

Lägger ut en bild från förra sommaren. En tripp med båten!

Inga kommentarer: