söndag 12 maj 2013

Ops!

Ja det var väldigt länge sedan nu! Som jag skrev vill säga.
Men har liksom varit i ett veligt stadium. Skriver så dåligt. Alla andras bloggar är ju så proffsiga... Bla bla bla. 
Men gör ett försök igen då. 

Livet det rullar på som vanligt här i tegelvillan! Älskar tegelhus. Älskar ju England, och allt som hör det till. Min man tycker jag är lite knasig:) Men vad gör väl det. Älskar att titta på allt engelskt på tv:n. Har ju kanal 8. Där visar dom mycket engelskt. Inredning, vackra hus. Och kriminalserier. Älskar ju Morden i Midsomer. 
Nästa år fyller jag 40!!!! Jisses. Har en fundering på om jag/vi inte skulle hyra en kanalbåt i England och puttra runt. Låter väl trevligt?
Vackert eller hur?













Denna bild är från Kings Road i London. Där jag som 17 åring var som aupair. Vilken tid!
Så London har jag en stark kärlek till med. Vore ju inte dumt att ta en tripp dit med nästa år. Men har ju varit där några gånger. Men kan nog aldrig bli för många gånger.







Inga kommentarer: