fredag 3 februari 2012

Helg!

Är ledig idag! Ska strax iväg till frissan och lägga i färg i hårbotten! Usch så grå jag är nu.

Ikväll blir det visst "tjejkväll" här! Dottern frågade igår om hon inte kunde få ha det. Hihi klart hon fick. Så det blir tre brudar på 11 år här ikväll! Vi ska visst in på Dollar och köpa ansiktsmask åt dom!!! Haha var ska det sluta! Vilka godingar! Och jag ska upp imorgonbitti och jobba! Får se om jag får sova??

Nä måste göra mig klar ska trax iväg in till stan!! Hej hopp.

6 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Ska se om det funkar att kommentera. Annars kan det bero på att du har denna inställning. Det finns 3 alt i blogspot. Popup, helsida och nedstående inbäddat ( det du har nu) Ibalnd kan det ställa till problem hos vissa. Gå in på Inställningar - Kommentarer - 3 snäpp ner ser du tre alt. Välj popup fönster - scrolla ner - spara. Hör av dej om det inte funkar, men det tror jag nog=)

Annica sa...

Äntligen!!!! =)
Vad skönt att gå till frissan, jag har också beställt tid för färg, jag har tröttnat att hålla på själv, och nu ser det ut som jag har en grå mössa mitt uppe på huvudet=)
Haha redan tjejkvällar med ansiktsmask=)
ha en trevlig helg!

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Mysigt med kreativa barn som vet hur man myser till det =)
Hoppas du får en mysig stund hos frissan..
Kram Gabriella

Kristin sa...

Haha tror jag fick till det Annica bra va? Ja nu är det gråa borta. Men usch vad dyrt det är att gå till frissan!! Hua. Men har alldeles för tjockt hår för att hålla på själv.
Ha en trevlig helg!

Kristin sa...

Har varit in och klickat lite. Verkar som det funkar nu! Men vet inte om jag gjorde som du sa! Men nu gick det visst att kommentera!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Såg att du hade problem med kommentarerna. Titta in i min blogg under "Bloggen" så har jag kanske svaret:)

Titta gärna in till min ♥tävling
Stor Kram Annelie ♥