måndag 27 februari 2012

Ny vecka!

Ja vilken tur säger jag! Att det är en ny vecka! Har haft en rent ut sagt skit vecka. Skit vecka enligt mitt schema och jobb. Var bara ledig fredag förra veckan. + att jag jobbade hela lördagen 7-21 på det liksom. Bläää. Men nu så är det en ny vecka. Ledig 3 dagar! Skönt.
Åkte in imorse och körde lite styrka. Körde lite ben men tog det lugnt. Måste nog ta det lite lugnt. Har en förmåga att gå ut stenhårt för att sedan falla pladaskt. Och bara bli slö sen, tränar inget förrutom promenader med vovvarna då. Men det böhövs lite mer träning än så för mig! Så lägger jag upp det lite annorlunda då. Får se om det går bättre så jag håller igång träningen!! Hoppas jag mår så mycket bättre när jag tränar!
Annars rullar livet på i vanlig ordning! Oopps måste skölja ur min hårfärg nu!

Lägger in en bild på våran "Pluras" pappa & mamma idag!

Inga kommentarer: