torsdag 29 mars 2012

Långt mellan gångerna!

Mellan inläggen alltså! Men jobbar heltid inom omsorgen, så man är inte ledig så mycket! Men ser fram emot påsk, då är jag lite ledig. Har även lagt in några semester dagar under barnens påsklov. Ska bli skönt!
Annars så håller jag nu på att torka lister. Jösses så skitigt det blir med två leonberger. ALDRIG mer två stora hundar!! Suck.
Men ska fortsätta med det så jag hinner med en prommis med innan jobbet kallar kl. 14!
Ha en fin dag!
Bild från nätet, kommer ej ihåg från vart!

2 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Tack! haha, sätta nålen i mig...haha!!

Hjärtan är fint, tycker det är sött när man gör små. Jag tror det skulle bli jättefint!

Kramar

Jenny - Hugos mamma sa...

Hejsan!

Vilken härlig bild, riktigt snyggt ihop satt!:)
Jag älskar lastpalls borden, vi ska sätta ihop ett sånt här hemma, & som tur är så är mannen min med på det!;)