fredag 30 mars 2012

Ledig!

Japp är ledig i helgen! Ska bli så skönt. Inget planerat har vi heller. Vilket jag tycker är skönt! Tänkte kratta om det inte blir dåligt väder, vilket det troligen blir! Ser hemskt ut på gräsmattan. Ja ja hinner väl det med.

Har precis ätit hemmagjord pizza som jag och dottern gjort. Lite rödvin till med för min del då!

På söndag såg jag att kennelklubben börjar sin "drop in" grundkurs. Vilket jag och Plura borde gå på. Har jag orken att gå med han så gör vi nog det. Han är ju så dryg. När vi var ut för en stund sen så såg han två hundar en bit bort. Jösses så han gnäller och låter illa! Har lugnat sig med att dra! Iaf lite... Ibland känner jag mig så trött på det hela! Tvivlar på att han kommer ändra sig. Vilket han måste, annars orkar nog inte jag med han. Men jag måste lägga ner lite mer jobb först!

Nä nu ska jag nog ner och kolla vad dottern kollar på!

Inga kommentarer: