lördag 21 april 2012

Helg!

Jösses vad dagarna rusar iväg! Redan lördag, och jag har ledig helg. Jobbat hela veckan och dessutom är det magsjuka på avd. Vill inte ha det. Tycker det bubblar liksom i magen hela tiden. Inbillning kanske.. Hoppas.

Ikväll ska vi till min mans kusin med fru och barn. Brukar umgås men nu var det länge sedan så det ska bli skoj. Vi har alltid så roligt! Dom ska bjuda på mat, grillat tror jag! Mums. Jag har gjort choklad mousse, och slängde ihop några choklad maränger med. Fick lite inspiration av denna tjej! http://madebymaryblogg.blogg.se/
Men mina blev inte sådär vackra, men hoppas dom blir goda iaf. Dom ska ju vara sega inuti om du frågar mig. Gjorde egen chokladsås som jag blandade med marängsmeten! Smeten var iaf mumsig.

Snart dags att ta ut vovvarna, inte roligt i detta väder. Vi har ju två leonberger. Ni kan ju tänka er hur dom ser ut efter en prommis i snöslask....Suck. Våran Plura på bilderna!

Inga kommentarer: