tisdag 17 april 2012

Tisdag!

Och min födelsedag idag! Bara 38 så inget att fira, bara min lilla fam. som jag blir firad av. Vilket inte är så bara vill säga. Moa (dottern) har hållt på länge i källaren med något. Sprejat med svart färg så mycket vet jag! Har ingen aning vad hon hållt på med! Stefan bara skrattar han. Hon är en riktig pyssel Maja våran Moa! Ska bli spännande att se vad hon hittat på! Sonen kom upp till mig innan han gick till skolan, och gav mig en grattis puss! Vad annat kan man begära på sin födelsedag?!!
Håller på att koka en burk kondecerad mjölk för jag ska göra en kolapaj! Hoppas det blir gott, för det blir bara det som bjuds idag!
Hej hopp.

2 kommentarer:

Mary sa...

Mmm...Det lät också som en toppenkombo på morgonmackan! Alltid bra med nya tips till att få till en härlig frukost! :)

Grattis på födelsedagen, klart det är ngt att fira. Jag firar varje år lyckan att få bli ytterligare 1 år äldre. Härligt att leva :D

Kram på dig!

tina sa...

Tack för din kommentar hos mig...det värmer. De fattas de fina vännerna när de försvinner. Tur är att de slipper lida mer.
Ha en fin dag o kram!
tina