torsdag 13 september 2012

Helgen är här.

Ja och jag ska jobba:(  Tjatigt är det att jobba som jag gör. Som undersköterska. Alla dessa helger/storhelger! Man skulle hitta på något annat att göra, men vad?
Grabbarna i familjen ska ut med båten. Det är städhelg på Orn (klubbholme).
Moa ville vara hemma med mig. Så vi får mysa på vi tjejer i helgen! Äta lite gott, titta på film kanske. Ser inte ut som vädret blir det bästa heller. Höstväder, mysväder!

Igår var jag på gymmet igen. Så jäkla skönt att träna. Härligt när man känner att man orkar lägga på lite mera vikter. Har tappat i vikt, dock vet jag inte hur mycket med. Känner ju på kläderna. Kul.

Idag regnar det hos oss. Tur man har en vovve som inte vill ränna ut/in hela tiden. Just nu ligger han i sin bädd med ett ben. Men verkar som han inte ens orkar tugga på det. För jag hör inget "bentuggande".
Hittade ett kort på Harras som valp! Sötnöt.


2 kommentarer:

Annica sa...

Ja idag är det riktigt ruskväder här men det skulle tydligen bli bättre!
Men åå så söt han var som valp:)
Ha en bra jobbhelg nu då:)

Room of karma sa...

Men wow, vilken sötis ♥
Här har vi också ett rusk väder, men det gör inget! Ligger faktiskt och äter popcorn i soffan. Då passar det bra med detta väder!

Kram CC