tisdag 18 september 2012

Ingen bra dag!

Nä usch ingen bra dag idag. Lite jobbig har den varit allt. Det är det alltid när det rör ens barn. Varit på sjukhus med dottern. Ett bokat läkarbesök, angående hennes två hjärnblödningar hon haft. Är tre år sedan den sista. Och hon är inte frisk förklarad ännu. Så självklart är det tufft. Även om hon är som en helt vanlig tolvåring. Det märks inget på henne (som tur är). Men helt klart så är det jobbigt för oss alla i familjen.
För mig blev det extra jobbigt. Tror det kom ut en del ilska, ledsen såklart. Jag är en person som blir tyst om jag mår dåligt inte visar riktigt hur jag känner. Utan verkar tuff utåt! Inte så bra alla gånger:( Men idag kom det ur mig en del! Vilket känns nu. Så ikväll har jag ätit en massa onyttigt. Jag som äter LCHF sen april. Ja ja skit samma! Huvudsaken ungen mår bra och det gör hon ju. Men en annan har ju en annan oro såklart. Tänk OM..... det händer igen. Nej får inte tänka så. Men är fan inte lätt!

Inga kommentarer: