måndag 28 januari 2013

Otroligt!

Ja men visst är det så. Att jag bloggar två dagar i rad liksom:)
Idag ska jag jobba kväll, börjar kl 14. Klev upp med barnen idag. Grabben hade ont i magen. Men jag tyckte han kunde åka och prova gå i skolan iaf. Han går i nian, så det känns som det är viktigt att vara i skolan de sista månaderna. Fast det gjorde ont i mamma hjärta lite, tänk om han får magsjuka.... Ja men då får han ju åka hem!!
Skjutsade Moa till skolan idag. Hon frågade så snällt så:) Det går ju buss, men var länge sedan jag skjutsade henne så såklart gjorde jag det.

Nu funderar jag på om jag ska ta och duscha och åka och handla lite mat! Passa på innan det blir så mycket folk. Grabben behöver nya skor... Såg det var rea på skor på Team Sportia. Ska kolla om det finns några jag tror han gillar!! Inte så lätt.

Annars så händer det inte så mycket. Gubben håller på för fullt i källaren. Rustar alltså. Tvättstugan ska äntligen få ett lyft. En dusch kabin ska få komma in. Sedan så vill S bygga en bastu. Ok får han väl om han vill! Lite relaxavd. blir det med. Med en tv där nere! Ja jag hoppas vi får till det som vi tänkt.
Bilder lånade från nätet!


Inga kommentarer: