lördag 9 februari 2013

Nä nu får det vara nog!

Usch vilken vecka! Är så slut, det är så tungt på mitt jobb. De flesta jobbar 75%. Dom säger att de aldrig skulle orka jobba heltid hos oss?! Och det är tungt, men det låter så konstigt i mina öron. Att man ska gå ner i tid för att orka!! Plus att vi snackat om 4000 tusen mindre i pengar varje månad! Det är mycket pengar för mig det! Jag tycker att det låter bättre att försöka byta arbetsplats istället! 
Själv kollar jag på att kunna läsa samtidigt som jag jobbar! Ska försöka iaf!!

Just nu ligger jag kvar i sängen med ett dunkade huvud och mår illa! Magsjuka på G eller pga stress?? 

http://medlearn.se/Utbildning/Tandskoterska



1 kommentar:

Annica sa...

Usch låter inget roligt med ditt jobb det där:(
Hoppas du fixar att läsa på sidan av!
Men näe astma :(( Men hur fixar han det med Harras då? Eller har han flyttat in i båthuset ;) nej usch vad tråkigt!!!
Jaa kanske en perro skulle va nåt för er...många allergiker som tål dom
ha en skön helg!