fredag 27 januari 2012

Helg och jag ska jobba!

Ja då var det helg igen då. Och jag jobbar hela helgen! Nästa helg med. Men helgen 10-12 feb. då åker vi på en Helsingfors kryssning. Så då är jag minsann ledig! Det är båtmässa i Helsingfors den helgen. Men vet inte om jag kommer att gå in på den. Men en sväng på stan blir det nog istället! Min man går nog på mässan. Är en hel buss härifrån Söderhamn som åker iväg. Var visst en succè förra året. Kan jag tro det! Det ska bli skoj. Skönt att åka iväg en sväng. Inte ofta vi gör något tillsammans.
Min mans stora intresse är våran båt, eller båtar i allmänhet. Ska lägga in en bild på den får ni se. Det är en gammal båt som vi håller på att fixa till. Blir lite varje år som görs. Den duger bra åt oss!

1 kommentar:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej och tack för din söta hälsning hemma hos mig, nu hittade ju jag till dig! =) Alltid kul att upptäcka nya bloggar att inspireras av.
Ha det gott!

Kram Emma - Emmas vita drömmar