tisdag 31 januari 2012

Tisdag!

Idag har jag också varit ledig! Har mest blivit städning på schemat! Tråkigt men ganska så nödvändigt! Med två leonberger i huset. Dammsugar gör vi varje dag, men i dag blev det till att damma också.

Sen så skulle Moa in och klippa sig. Hon ville också gå på stan och kolla in lite kläder med såklart!! Hon handlade nya jeans. Sådana där färdig nötta och slitna!! Hon var så nöjd så, skulle minsann ha dom på sig på UG ikväll! Haha. Sonen var på stan han med. Fast med en kompis hade liksom inte tid att prata med morsan inte. (Han blir 15 år i år...) Han handlade också lite kläder. På JC hittade han en snygg tröja. I jeans väg så är det just nu "HUMÖR" märket som gäller. Dom är ju ganska så dyra. Men på http://www.smartguy.se/ finns det mycket bra priser!

Själv så fyndade jag en klänning. Som jag tänkte ha när vi åker på Helsinfors kryssning nästa helg! Jag som aldrig har klänning varken till vardags eller fest! Men den satt så bra så!! Få se om det blir någon bild på den.

Men nu väntas prommis med vovvarna! En bråkig leonbergerhane på 1 år. Så dryg vid hundmöten. Tror jag ringer Barbro Börjesson på "Go kväll"! Men vi gör ju typ på samma sätt som hon gör. Men ibland så blir jag så trött på detta! Nä samla kraft nu, klä på sig och ut bara!! Hej hopp!! Här är en bild på min dotter och Amy Diamond från i somras! Och på "Plura" drygo!

1 kommentar:

Mrs Lollipop sa...

vet inte riktigt vad det kan bero på! men jag är lite data-dyslektisk oxå =) hittar till mina favouriter och till google. hahaha

tråkigt att städa! det tar jag efter kalaset...lär kunna behövas putsas lite överallt då, antar jag! fast lite piff är alltid sköj!