tisdag 24 januari 2012

Ledig!

Så skönt är ledig idag med! Ska bara ta det lugnt idag. Tror jag i alla fall.
Igår var jag som sagt på afrikansk dans! Det var skit kul. Så det ska jag nog fortsätta gå på. Har lite träningsvärk idag. Men jag körde ju ett styrkepass + dansen! Haha kroppen är i chock tror jag. Får vila idag så tar vi ett styrkepass imorgon igen! Simma skulle nog vara skönt med, men känner mig obekväm i badhus. Tycker att alla stirrar. Vilket dom såklart inte gör, men man tror ju det! Åh där kommer Kristin har hon inte lagt på sig lite...? Haha vad dum man är! Så tänker ju inte jag om andra menar jag! Nä ska ta och klicka hem en baddräkt kanske! Barnen fick ju badkort i julklapp så dom blir nog bara glada om mamma följer med dom!
Lägger in bilder på vovvarna! Haha sista bilden, en hög med leonberger innanför dörren!


Inga kommentarer: